ONSDAG

Min mami kom på en smart sak igår :) nämligen "ung" i sammarbete med bankomatkort.
Så man har 10 % & 15% rabatt lite här och var .. på min körskola tydligen, så nu har jag tänkt använda mig lite av det, blir ganska mycket pengar i slutändan som man kan lägga på annat kul.
Så kolla upp det ni med, om ni har en sån där liten ung klisterlapp på kortet och vart någonstans det gäller.


här bland annat iaf ..


Nu ska jag plugga konstruktion .. imorn är första lektionen fysik .. så får man höra reynaldo gång på gång fråga alla : FONKAR ? .. typ funkar, med ljus röst samt utländsk brytning :)

GODNATT !

Kommentarer
Postat av: sannaa

kör du på krekolas ? :) och är det bra isf? tänkte också på dom..

2009-04-02 @ 09:50:31
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0