SÖNDAG

Har varit hur upptagen som helst så har inte hunnit blogga. Har haft bästa lovet nånsin, hur har erat lov varit ?
nu är jag hemma ifrån uppsala .. tillbaka till eskilstuna. (hejdåå världens bästa elnaz, men på återseende )

gillar resan hem idag, 4 timmar i min ensamhet fick jag spendera, och nojjig som jag är frågade jag varenda kotte jag såg om jag verkligen satt på rätt tåg 8) ..
tog knappt 2 timmar när vi åkte dit så jag gillar sj:s helgtåg (y) åker typ jorden runt innan dom slutligen kör förbi på hemmaplan.

 heeetttt & nyktert var det ! nu kommer elnaz undra vart jag fick bilden ifrån , mohahah, och ja kommer inte säääga ;)


Kommentarer
Postat av: Elnaz

hahaha puuuuuuuuuuuussss ge mig bilden du fick den av christoffer! :OOOOOO saknar dig <3

2009-04-12 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0