SÖNDAG

Jag blev arg på mig själv imorse !

När man dricker så blir man ju inte så himla vettig i sina handlingar. Ändå så gör man ju saker som man verkligen vill göra, bara att det inte finns ett hinder nu när man har druckit ..

Så imorse när jag upptäckte vad jag hade gjort med mitt påsk ägg när jag kom hem igår ville jag gråta :(
Jag har typ smakat lite på alla godisar i hela ägget .. så nu har jag ett påskägg fullt med halv ätna godisar. Så funderar skarpt på att slänga hela alltihoppa, för det ser så otrevligt ut ..


sen hade jag såklart även börjat dra fram en massa ur kylskåpet för att äta, sånt som man alltid gör efter en fylla ..
förstår dock inte varför man blir så hungrig efter en fest ? vare sig man dansar eller inte så är man typ svältfärdig sen .. någon som har ett bra svar på det ?

jaja , det var en trevlig kväll igår så jag får vara nöjd ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0