TISDAG

åååh helt disträ just nu ! Jag lånade pappas kamera nyss fast jag inte får, fotade min snygga coop forum outfit, och nu är kamera skyddet borta, hur fan kan det bara försvinna på 3 sek ?
samma med allting just nu .. jag minns snart inte vad jag heter längre .. och allt jag inte gör direkt det gör jag inte alls.

skolan idag började bra den med, jag hade glömt vart jag hade lagt min miniräknare (!) suck .. kostar över 1000 kronor att köpa en ny, jag grät nästan. Sen hittade jag den, jag hade lagt den på någons bänk och sen gått hem och haft påsklov .. måste skärpa mig.

körskolan sen, roligaste där var o tvärbromsa i 70 km/h .. höhö

sen åt jag & anton mat på pastahuset (:

sen blev det 4 & ½ halv timmes kassautbildning, och ändå han vi inte långt ändå .. ska dit imorn igen 15-19, skapligt nervös, kan ju inte påstå att det lilla jag fick pröva på idag kändes super, men alla är vi nybörjare !

 nystädat skrivbord .. förra året ..

Kommentarer
Postat av: angelica

snygging!

2009-04-14 @ 23:17:13
URL: http://etznerangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0