MÅNDAG

Fiiiifan alltså! Hur bra är inte det här alltså? och lite alkohol och trevligt folk på det. Jobbet startar 7 imorn bitti, schkåål. det blir alltså lungt.




Har liksom inget internet om ni märker att blogginläggen har minskat och blivit inga alls nu på ett jävlans bra tag.

Idag blev det en tripp till Ikea i sthlm, med min boy! myys

Saknar jobbet lite, inte varit där på ett par dagar nu , men måste säga att jag har börjat drömma mardrömmar om coop nu sen jag var klantig att tog hem telefonen, samma natt besökte john blund mig tidigt och hade kallsvettiga drömmar med sig, i wn dröm hade jag tagit med mig varenda coop telefon hem, och det ringde och jag svarade tillslut och fick höra att jag var seg och konstig.. ujuj. I nästa dröm hade jag kommit försent, och i en fick jag sparken. Kanske är jag lite väl nojjig ?

nu ska jag vara social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0