LÖRDAG

Hemma hos min älskling nu :) vi ska straxt sova! Blir jobb för oss båda imorn ..

Vi var i sthlm mellan torsdag och fredag, sov på "den röda båten". Var faktiskt riktigt mysigt !
Vi åt ute, älskling köpte underkläder till mig, sen så var vi på en irlänsk pub heeeela snöiga kvällen. Tror vi var de enda som snackade svenska där, var nice att få träna lite på sin hackinga engelska. De hade hyrt in en trubadur också, som tillägnade en låt till mig, glad jag blev :) Sen gick vi hem lite halv vingliga och sov i våran guppande båt.

Var hos ninis imorse och lekte lite med hennes systers bebis, sötis.

Sovdax nu! PUSS












Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att Stockholmstrippen blev lyckad! =)

2009-12-26 @ 00:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0