FREDAG

Sova snart .. fick bara syn på att kurvan i bloggen över sivisningar pekade upp till månen helt plötsligt. Någon hade spammat över 300 ggr på 5 minuter ?
Kände bara det på mig att det var edvin. lixom vem ska det annars vara. bara han som är sjuk och gör såna saker.

Så nu ska jag hänga ut honom lite här, som straff för att min statistikkurva är åt skogen.




skrattade när han skickade den understa bilden till mig ! Bara så typiskt honom att göra såna saker som ingen annan skulle få för sig att göra .. ni som känner honom vet med all säkerhet! 
klicka för att göra större .

Godnatt !


Kommentarer
Postat av: edvin

hihi :o inte vara ledsen! flera tusen har tittat på din blogg ju :)

2009-02-06 @ 00:30:03
Postat av: Edvin

plus att det var ditt fel! du låter mig inte sova!

2009-02-06 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0