FREDAG

härligt morgon .. vaknade och armen hade somnat, försökte stödja mig på den men det gick inte(såklart), och jag i mitt halvsovande stadie lyckades få panik och ramla ur sängen, väl nere på golvet blev jag rätt klarvaken ..
Upptäckte även att vattenflaskan som jag har under kudden imot hostattacker hade läckt .. så det var lagom blött och mysigt i min säng.

freeedag idag äntligen, ska försöka orka ha middag med mina vänner ikväll för jag mår bättre idag. Vad ska ni göra idag ?

sjukt.
Tydligen ska hönor ändå kunna överleva det där, Iallafall några minuter. Sjukt det där egentligen, minns när jag för några somrar sen var ute på sjön och vi hade fångat en gädda, och när den var död och vi rensade den och skar bort inälvorna så slog hjärtat fortfarande ..läskigt var det iaf !
Tydligen ska det ha funnits någon tupp som hette mike som blev halshuggen men ändå överlevde 18 månader ?
Ägen ska ha matat honom genom halsen haha :( stackars.


frukost nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0