FREDAG

Vad gäller det med det nya livet som jag & michis skulle starta så gick det ju inte som planerat .. jag åt glass & godis och sånt redan samma kväll 8)
Men jag gick hem ifrån brottsta till borsökna idag, det får duga att rena samvetet med, lång tid tog det, en timme nästan, men skönt var det, 1 minusgrad och sol, hade dock varit skönare utan väskan som vägde ett ton ..

Ikväll ska jag sova ensam för första gången på 5 dagar ? uuurs.

Nu måste jag som jag skrev i förra inlägget nyss börja fixa mig, byta ut morgonrocken imot kläder till att börja med iaf,
kram på alla !

Kommentarer
Postat av: lotta

tack stumpan du är med söt :)

2009-02-20 @ 22:18:36
URL: http://lottpott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0