LÖRDAG

skolan närmar sig .. ångesten är på topp ! Någon från rinman som vet om vi är lediga på måndag eller inte ?

Blev väckt halv 9 imorse, jag lyckades komma upp kvart i, när pappa kom in och typ klev i min säng så att den nästan pajade, åkte iväg till arboga med mor & far och badade & solade solarie !
Fick övningsköra hem, gick nästan helt felfritt, känns super, nu börjar jag känna mig taggad att ta tag i allt vad heter förberedelser inför körkort .. sen bara vänta på att fylla år.

Nu väntar jag på att simon kommer hit, blir nog kanske fest ikväll ..
Vad ska alla göra på en härlig lördag som den här ?

Nejmen om Melba ska få mat då .. och om man ska lyckas skriva klart det peronliga brevet innan Simon dyker upp.
bloggar nog sen !

Kommentarer
Postat av: sannaa

Aarå :) detsamma <3

2009-02-21 @ 16:32:59
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0