TISDAG

Haha, måste bara berätta om min lärare idag, Rasmus gick med mig till lärarrummet för att hämta vaccinet ur kylskåpet där, thomas(läraren) öppnar & börjar babbla, hundra år senare var han fortfarande inte klar, han fick för sig att det var vaccin mot stelkramp, så jag talade om att det var mot cancer i livmordern, och då såg han plötsligt jätte ledsen ut, så jag fick trösta honom och säga att det var förebyggande så jag inte skulle få cancer,för han hade fått för sig att jag hade fått cancer och att det där var något slags botemedel 8) älskar våra lärare, iq badboll typ ..

jag må vara klen men inte tusan var det skönt iaf ..


nu är det fysikplugg. provet är imorgon.

GRATTIS TILL JONNA & ANNA IDAG !! <3<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha Thomas..! Han är lite gullig ibland :')

2009-02-03 @ 21:18:55
URL: http://lunz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahaha Thomas..! Han är lite gullig ibland :')

2009-02-03 @ 21:26:36
URL: http://lunz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0