MÅNDAG

Mamma sa något om att blondinbella kanske skulle stämmas för smygreklam i sin blogg ?
Så man ska nog vara lite försiktig.
Men förstår inte riktigt vad det är hon har lagt ut eller skrivit ?
För jag tycker jämt att hon lägger in bilder på allt hon har handlat och talar om vart det är ifrån och vad det kostar, och tips hit och tips dit. Så varför blir hon stämd just nu ?
Men det var visst någon gång förra veckan mamms hade hört om det, så det kanske är nedlagt nu?
Hon kanske slängde åt polisen lite cash så det blev nedlagt ?
Mycket funderingar. rätt onödigt.

Skulle vilja få min gitarr stämd så jag kan lära mig lira lite, vore inte så dumt !

nu ska jag pigga upp minnet lite med det här underbara ..


Derivatans definition .. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0