MÅNDAG

Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:

hmm, .. måste fundera


Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:

hmm måste fundera


Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:

hmm måste funder


Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:

hmm måste fundera

Älskar mitt msn ! fungerar alltid som det ska ..

Btw så har jag sörjt hela helgen för att jag inte fick se hietala i min klass åka skridskor i fredags, det ska tydligen ha varit underhållande  & han är ju faktiskt väldigt rolig så där missade man något .. bambi på hal is :)! nu är det sängdax. Hittade bara ett par riktigt riktigt gamla bilder som jag ville visa först bara.

 
Vore skönt att få bli liten igen. Börja om från början igen. Men nu är jag glad. Någon har gjort mig riktigt happii, det är inte varje dag inte ..
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0