ONSDAG

Nej men om man ska ta sig i kragen & orka plugga lite, det vore bra!
Vore dock skönt att veta hur man ska plugga & på vad bara .. har ju noll koll på hur provet kommer vara uppbyggt imorn .. razi är ju som han är ..
han klipper & klistrar, ritar egna pilar överallt och tar med saker som man hade behövt använda förstorningsglas till för att se att det ens stod med i textboken .. sen failar man & då får man höra att man inte har lyssnat på lektionerna ?
För klassen är ju vääääldigt tyst har jag hört så man kan koncentrera sig, samt att hans svenska  & hans förklaringar är inte på topp .. undra när han senast tog en kurs i sitt ämne ? antagligen typ nån gång för 50 år sen, innan han blev senil.
Och vad får man höra när man vill ha hjälp ? typ .. fråga *någon klasskompis namn* , eller : det är fel i facit ..

nu har jag avreagerat mig, super !

Jag har nyss myyyst med bäst.
Nu ska jag pluggi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0