ONSDAG

Kaffe .. Vill lära mig men vette tusan hur. Har pratat med jätte många och alla snackar om sitt kaffe, sen visar det sig att det är kaffe latte dom dricker med typ halva mjölk, vet inte hur mycket det räknas ? som en bra början kanske. Ska försöka vänja mig jag med, eftersom man aldrig hinner sova ordentligt så måste man ju hitta nått sätt att hålla sig vaken på? Minus på det är vell .. gula tänder ? Beroende ? Har sett hur min mamma blir utan kaffe, det var inte roligt ..

Har fått i mig en kopp en gång.. jag mådde illa sen i typ 3 dagar. vet inte om det var tack vare sockerkicken ? hade i typ halva socker, halva kaffe , sen mjölk. 8)

 lär mig. någon !




Btw så är alla jätte seriösa på msn idag. Pratat om droger, sex, kärlek och en hel del annat. sickt ! Alla är verkligen jätte djupa idag . Lite småmysigt ! Jag har lekt psykolog emilutt hela kvällen,

Fick en mysig låt idag av min bästa Caroline, tycker ni ska lyssna, Jimmy eat world med "the middle"
Låttexten hittar ni här , kände verkligen hur den passade mig idag!

nu är det snart sovtime ! Godnatt om jag inte hinner skriva mer. hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

varför känner jag mig träffad om din lilla kaffe text 8)

2009-02-04 @ 23:47:32
URL: http://bulleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0