ONSDAG

Festen igår var kul, men saker blir ju aldrig som man har tänkt sig riktigt !
Färden hem var läskig .. En bil körde bakom oss, vi tog flera extra varv i rondellen & bilden hängde på .. när vi kom hem till mig låg vi lite före & hann upp på uppfarten, stänga av motorn och dra i handbromsen, bilen han inte se oss utan körde förbi .. hemskt var det iallafall.

Nu har simon åkt hem .. & jag ligger här & snackar skit med michis, mihi :)

Förresten .. Hur många läser blondinbellas blogg egentligen?  Jag gör det, 24/7 .. av samma anledning som alla andra som gör det, man stör sig på henne men vill ändå läsa .. men försöker att inte göra det nu, har lyckats ganska bra !

Nu ska vi äta, som fan !
ha det super, och se till att göra massa saker nu, skolan börjar snart, typ döden .. så himla skoltrött !
Har konstruktionsprov på tisdag, och jag hinner alltså plugga en dag ? med tanke på att jag inte har några böcker hemma, crap ! vet inte hur jag ska lösa det, får panik. Orkar inte få ig .. fast känns som att jag börjar bli van med att faila i just det ämnet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0