ONSDAG

Vaknade halv 7 imorse, det var riktigt hemskt ! Trött & sur klev jag upp iaf ..
Inatt (trots att jag sover med öronproppar!!) så kunde jag inte somna eftersom jag hörde hur min hamster gnagde & sprang i hjulet och var bara allmänt jobbig, tillslut fick jag iaf damp & rusade upp och tog bort allt i buren utom sågspånet då .. Men då hade klockan blivit massor, önskar jag hade gjort det lite tidigare. hamsterjävel.

Nu ska jag äta nudlar .. känns lite fel som frukost, men måste äta något jag blir mätt av eftersom jag inte orkar sitta på fysikrovet sen och vara ap hungrig !
Hinner aldrig köpa nåt i cafeterian på vägen dit heller eftersom kön alltid är 3 km lång.

nej men om man ska sätta lite fart kanske. hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0