SÖNDAG

Bara jag som stör mig på att varje gång någonting händer på facebook så plingar det till att man har ett nytt meddelande i sin hotmail ? egentligen ingenting att störa sig på men iaf, går det att få bort möjligtvis ?

Jag hostar som en idiot nu, idrottslektion i fredags & 2 x alkoholintag på en helg har inte gjort mig mindre sjuk.
Ska få i mig lite te & sen sova.

Puss på alla som läser ! Glöm inte bort att klaga om det är något som är dåligt eller som kan bli bättre. Upptäckte faktiskt att jag har högsta antalet läsare idag någonsin. happii !
GODNATT !


mina älsklingar !


Kommentarer
Postat av: Mathilda

ja det går att ta bort, skynda skynda dem är för enoying! Finns under inställningarna nånstans :) <3

2009-02-02 @ 00:46:31
URL: http://bulleens.blogg.se/
Postat av: malin

emilia, det går att ändra! :P

2009-02-02 @ 16:45:56
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com
Postat av: edfvom

hahah jag är gryyyymt fulö på den här bilden.. xD

2009-02-02 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0