SÖNDAG

Nu har jag ägnat en hel kväll åt att försöka skaffa ett program & inte tusan lyckades jag ! För när jag väl hade fixat det så fattades någonting med setup.exe eller vad det hette. Jag svettas av panik nästan. Nu blev det knappt någon matte eller något personligt brev skrivande på grund av det. Datorn lyckades sega ihop och stängas av också. kan det gå bättre ?

Nu ska jag sova. Fast jag inte har någon lust. Känner bara mig irriterad, och jag vill plugga matte och skriva det där brevet. Men får bli imorn. Hoppas på att träffa michis imorn oxå!

 
Vem tycker inte om myskläder ? (:

nu säger jag & min älskling Melba godnatt !

Kommentarer
Postat av: Julia Graflund

SÖÖÖÖT MELBA ÄR :)

2009-02-10 @ 19:59:33
Postat av: Anonym

Hamstern har fått ögon!!!

2009-02-11 @ 20:39:59
URL: http://rakamedslangover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0