TISDAG

Känns nyttigt att trycka en sån här idag när man har varit & tränat ?
nu ska jag plugga lite grann eftersom mina planer för ikväll blev inställda . hmm.  äsch, kan vara bra att ha plugget gjort.
Om jag nu kommer igång, känns som att efter dom få timmarna man sov inatt kommer man att däcka skapligt .. se längre ner i inlägget why ..


Haha, jag var elak inatt .. min hamster förde en miljard oväsen som jag hörde trots öronproppar .. så jag började med att ta bort alla leksaker .. sen vatten flaskan ( ja jag är ond) sen tillslut så fick buren stå i garderoben .. Men när klockan blev över 2 & man ligger klarvaken & lyssnar på en hamsterjävel som kraffsar för fulla livet på någon burdel så lackar nog dom flesta .. nu ska jag mata den med nåt gott för att rena mitt samvete !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0