TORSDAG

Mysig dag ändå faktiskt ..
Konstruktionsprovet visade sig vara värre än väntat, men jag tror jag lyckades ändå, dock så klagade faktiskt precis varenda en i min klass, när läraren klev in skrek alla rakt ut åt honom . höhö. dålig är han . på riktigt.

papps hämtade mig ifrån michis vid 6 taget, åkte hem & möblerade om & sen åkte vi upp med överblivna möbler till farmor & farfar, stannade lite där, farfar var sjuk .. får se om man blir sjuk igen då snart ..

vi fick köksbordet i utbyggnaden nu, känns myyycket bättre!
sen kom mamma såklart hem och skulle lägga sig i .. det är då man önskar sig en egen lägenhet, så man kan få fixa & trixa så mycket man bara vill !



nu ska jag lyssna på musik & sjunga falskt!
Vad har ni gjort idag ?
Någon mer än jag som fick lite smått med vår känslor imorse ? iiih :) !!

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag har fått vårkänslor :) det känns riktigt skönt, hoppas snön försvinner snart :) <3 /lotta!

2009-02-27 @ 18:20:51
URL: http://lottpott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0