TORSDAG

Trots att fysiken & datan gick åt skogen & att jag har tandläkartid & matte nationella c imorn så är jag så hiiiimlans glad just nu ! Ville bara säga det. Blogg torkan har verkligen satt in, samt att jag inte har hunnit skriva, ska försöka göra det lite senare idag när jag kommer hem och är klar med matten ..
Nu ska jag snart åka ifrån skolan, skönt !

Btw, Alla hjärtans dag på lördag ! Riktigt mysigt .. iallafall för er med pojk eller flickvän ..
Till alla singlar har jag nog inga bra tips eftersom jag själv knappt vet vad jag ska hitta på ,
Men träffa era vänner ( de som är lika mycket singlar som ni & har tid för er)
Gå ut och festa ! Det ska nog jag göra (a)

Egentligen tycker jag såna där dagar är lite överskattade , att folk bara ska visa att dom bryr sig om en när det är någon speciell dag ? Sånt ska man egentligen visa när man verkligen vill det, då blir det mer speciellt, och mer överaskning för den andre ..
aja, nog med spekulationer nu måste jag kila !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0