TORSDAG

Önskar att ett matte proffs kom flygande och landade i mitt rum & hjälpte mig en hel del nu ..
Känns bara så jobbigt att nöta & nöta ..
Känns som att hur mycket man än pluggar så har man alltid massor att göra sista dagen ?
Någon som har fått samma känsla ?

Ska försöka göra mig ordning inför natten nu , blir en lååång dag imorgon ..

Tandläkaren 07.45 ( farmor hämtar mig här hemma 07.20 snäll som hon är )
Skola, nationella prov i matte c som börjar halv 9, så hur blir det med idrotten ?
Träffa michis, fika & praaata som fan ! Behövs verkligen. <3
Träffa mr x & hitta på något trevlans !

nu blir det 2 matte tal till .. sen tandborstning !
GODNATT !

NÅGON SOM HÖRT NÅGOT MER OM HUR DET STÅR TILL MED CHRIS BROWN & HANS ÅTAL ?
känns som jag vill bli uppdaterat , men har inte hört något mer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0