TORSDAG

Har tänkt på hur fort man blir bortskämmd egentligen, hur snabbt man vänjer sig vid vissa saker, och inte uppskattar dem försens någonting ändras ..
Nu har jag inte sovit ensam på 4 nätter .. jag är livrädd för att få sova ensam i natt, känns lite töntigt, men det är bara tråk att få somna själv. För då ligger man alltid & funderar på saker & ting, och det blir man inte lycklig av .
Känner iallafall att jag borde ta fram min dagbok snart, har lite skriv abstinens, har inte kunnat skriva nu på ett antal dagar. sucks !

Men ska göra mig i ordning nu, vi är hemma ifrån promenixen & har duschat och sisådär. Varmt ute, eller ? Frys skador typ .. Så nu har vi ätit gröt & frukt. Har inte kännt mig såhär duktig på läääänge.
Jag ska snart iväg & äta .. om jag får något telefon samtal det vill säga ..


oooold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0