LÖRDAG

Ikväll ska bli en kväll att minnas. Michis & jag ska skriva en riktigt sjuk lista över saker vi måste ha gjort innan vi somnar!
Får se om det kommer ut något av det här i bloggen. beror vell på om någon är nyfiken.

 den här människan har varit min bästa vän så länge jag kan minnas !  tänkte säga att vi har gjort allt tsm, men det kan ju faktiskt misstolkas.

måste bara höra också ifall det är någon annan än jag som känner sig lite ensam , när man själv är singel & alla ens vänner är mitt uppe i lyckliga förhållanden. klart man kan bli lite avundsjuk för att man själv känner att man inget hellre vill än att träffa någon & bli riktigt kär. ?


Kommentarer
Postat av: din

Älskar dig

2009-01-19 @ 00:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0