LÖRDAG

Vad suger mer än att vara vaken klockan 4 på natten, nyss ha kommit hem efter en helkväll ute & ändå inte känna sig nöjd, veta att det finns något man kan dra iväg & göra men att man inte vet om man ska göra det eller inte ?
Fast jag vet vad som gör det .. vädret ! åh. i sommar ska jag ta igen mig, inte komma hem och känna mig otillfredställd, eller vad man nu kallar det. Någon som känner samma sak ?

jag vill fråga något .. Hur många av er  har varit otrogna eller skulle kunna vara det, för att ni älskar er pojk/flick vän men samtidigt vill ha lite kul på sidan av (vilket är helt åt helvete fel)? ( Eftersom jag bara räknar med anonyma svar så tycker jag att alla tar och svarar nu)


fortfarande tycker jag ni ska lämna tips om vad man kan inrikta sig på & skriva om här i bloggen, eftersom jag är ny & behöver lite hjälp i starten !

försöka sova nu. fast jag egentligen vill annat. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otrohet skall aldrig tolereras! överhuvudtaget, om man har tröttnat på sin kära pojkvän så får man göra slut först o ha kul efter det..

2009-01-17 @ 09:21:46
Postat av: en persson

Jag var det imot mitt ex. hon förlät mig aldrig och jag förstår henne. Men jag har aldrig ångrat att jag talade om det för henne. Låter som att nån du känner har gjort bort sig och varit otrogen?

2009-01-17 @ 18:58:33
Postat av: jaNIINA

om man känner att man vill ska man ha ett öppet förhållande eller inget alls. För även om man kan tänka säg att vara otrogen, tror jag inte man tänker på den man sviker, tror inte man själv skulle vilja va med om att pojkvännen gör så.

2009-01-17 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0