MÅNDAG

Snart dax för spruta nummer 2 av livmoderhalscancer vaccinet gardasil. Tycker att alla tjejer som inte har tagit det ännu ska göra det ! Passa på innan 18 års åldern då priset är betydligt lägre ! Helt klart värt pengarna, det är en livsgaranti.


Nu är det snart uppsats skrivning i svenska .. om nåt helt ointressant .. "om hur man pratar" GAH ! vill inte.
sitter & får nagel manikyr av caroline nu hehe.

"Mannen sa till kvinnan : Säg mig något som gör mig glad & arg på samma gång.
Kvinnan : Du har störst kuk av alla dina vänner.
:("

Kommentarer
Postat av: edvin

hihih jag fick också manikyr :)

2009-01-19 @ 18:32:50
Postat av: Elnaz

Jag ska också ta spruta nummer två av gardasil snart :) första gjorde så förbaskat ont, hoppas att det inte gör lika ont den här gången :(

2009-01-19 @ 19:08:12
Postat av: razz

den där har man ju inte hört förut ;)

2009-01-19 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0