SÖNDAG

man bara vill ha och ha och ha och ha och ha.. hela tiden. antar att alla känner igen sig.

högst på listan nu står en ny större säng, en ny mobil, nya tunikor & ett besök hos frisören ..
Dock får man vara lite smart & inte tjata på sina föräldrar om allt på samma gång, så nu har jag tagit itu med sängen först och främst. Och det har gått fint än sålänge. så mobilen blir nästa & jag vet inte om dom är så villiga så fungerande tips på hur man som lättast övertalar sina föräldrar är mycket varmt välkomna !
Efter att 2 av mina lurare pajjade ihop så har jag nu den här älsklingen, som man kan prata i en kvart innan batteriet lägger av , men jag lägger ingen skuld på den , för den är förtusan as gammal, tror jag är den 3e personen som äger den nu .

mitt hjärta ! Det gör inget att det ibland dyker upp "sätt i simkort" "simkort avisat" eller att folk tycker det är roligt att jag inte har bluetooth, men å andra sidan så vad hade det spelat för roll om jag hade haft det ? vad ska jag ha kunna ta imot ? 8)







Kommentarer
Postat av: Anonym

prova att låtsas vara jätteintresserad av nåt av deras intressen.. typ, gå fram och lek med dom när dom leker med sina tåg eller nåt! sen blir dom glada!

sen köper dom saker till dig! sen är du lycklig för alltid för saker gör alla lyckliga!

2009-01-18 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0