TORSDAG

Bloggdag 1 & jag hoppas verkligen jag ska orka skriva här ofta !

Har funderat vad jag ska använda bloggen till, vad jag ska inrikta mig på att skriva om . tips ? hjälp tack !

Idag har jag varit i min underbara skola.. kom förtidigt för att min lärare är handikappad i huvudet. Så där satt jag i klassrummet och gäspade & gjorde ingenting medans nästan alla mina klasskompisar låg hemma och sov .. surt.

Vill ha helg nu , orkar snart inte ens gå till skolan , så skoltrött känner jag mig just nu. Vill festa. känns som det var ett tag sen nu. men sånt kostar pengar, och pengar är det alltid ont om ..

Kommentarer
Postat av: Caaroow

JAa ! inriktning är ju inte helt fel, jag sitter ju o klurar lite på det själv.

Fast jag har ju iförsig redan skrivit i mitt första inlägg att jag mer ska skriva om mina åsikter. Om allt mellan himel och jord, dock har de vart typ för mesta dels om sex xD Men aja.

Hmm jag vet inte riktigt vad du kan blogga om.

Du kan ju blogga listor det e ju något vi människor älskar att läsa. typ Dagens hittLista? Dagens INTE göra lista osv osv..

2009-01-15 @ 21:20:41
URL: http://caaroow.blogg.se/
Postat av: Nadja

skriv om allt möjligt det som kmr upp i ditt huvud! om din vardag och sånt :) <3

2009-01-15 @ 21:44:00
Postat av: Ngn annan

Skriv inte om va du gör om dagarna, såna bloggar kan dra, så tråkigt!

2009-01-15 @ 22:04:45
Postat av: sannaa

blanda lite , mycket bilder till texten :D

2009-01-15 @ 22:06:30
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: DIN BÄSTA VÄN

skriv om mig <3

2009-01-15 @ 23:51:49
Postat av: A'l

du kan skriva om klassen^^

2009-01-16 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0