TORSDAG

Dagens skämmigaste var idag när jag kommer in på konsum vid gillbergavägen med nästintill nerdragen gylf och tröjan ut och in. När jag såg det visste jag inte vart jag skulle ta vägen riktigt .. Bara att handla fort och pysa därifrån.
Inte så skämmigt nu i efterhand kanske .. men just då så kändes det otroligt icke bra, jag gick ut och drog en rivstart med bilen och körde nästan på en moped plus förare. Dom kör ju lite här och där .. där det passar dom bäst. hrrmmpff ..

Nu ska jag glo på film & vänta på att min bror ska ha druckit sista droppen ur spritflaskan så "mamma" Emilia kan åka och hämta hem honom. Det lönar sig att vara snäll har någon sagt .. får se när det börjar märkas då.

Kram på er och godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0