MÅNDAG

Inne listan
1. Gratis sms sidor, vad skulle jag göra utan er, tror jag är medlem på varenda, beställer hem allt möjligt gratis-skit bara för att få sms. Desperat jag vet, men vad gör man efter att ha tankat på mobilen 5 gånger på en månad ..

2. Att ha engelska människor på sin msn, perfekt träning om man nu inte redan är superhaj på språket ! Kan ju om inte annat lära sig lite slang uttryck som inte stenålderslärarna har snappat upp !

3. Musik! Det bästa som någonsin har hänt mänskligheten. Utan att tveka och utan att förvänta för att någon ska säga imot.

4. Att vända på dygnet, iallafall om man är nattuggla som jag! Jag passar på så fort jag kan, att sitta uppe hela nätterna, eller vara ute och roa mig. Fast det är tungt att vända tillbaka dygnet sen, allting har sina nackdelar. Men det kan det vara värt.

Ute listan
1. Killen och tjejen som dödade 15 åriga Therese, har fått namn på dem och sett bilder på dem idag. Det skrämmer mig lite med tanke på att dom ju ser ut som vem som helst (hade inte förväntat mig att dom skulle ha djävulshorn i pannan men iaf), så man vet aldrig vem eller vilka som är kapabla till vad. Se upp.

2. Det här jävla vädret!! Blir tammetusan galen, och det verkar ju aldrig upphöra heller! Man vågar inte ens sig på att kolla på en 14 dagars prognos, för då bryter man vell samman skulle jag tro .. så nu tar vi 5 dagar i taget ! Sen blir det böner til gud innan sovdax.

3. Nervositet ! Varför finns det för ? Varför kan man inte bara vara säker på sig själv lite oftare .. allt blir så mycket sämre när nervositet kommer och blandar sig i. Stick åt helvete tycker jag!

4. Den här bloggen! Världens mest patetiska bloggare? Som har en anorektisk modell som förebild och gör allt för att komma under "undernärd" i BMI. Samt lägger ut bilder på andra han tycker ska göra dittan och dattan, och ringa honom för att han vill vara snäll och erbjuda dem hjälp att komma ner till size- zero. Han kan få ett tips av mig nu, skaffa ett liv!


Nu ska jag göra ett par teori fejk prov, sen ska jag sova gott !
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0