MÅNDAG

Jag och cykeln är nu hemkomna ifrån körskolan, tänkte visa för er vad jag handlade på stan efteråt också! (observera att dom inte bara är för blondiner)
Älskar dyra hårprodukter, för det blir alltid billigt och bra i slutändan då man inte behöver köpa nya på år och dagar eftersom de räcker i all oändlighet nästintill ! Samt att man märker så stor skillnad på billiga och dyra produkter. Man gör verkligen det! Främst för att man inte måste hetstvätta håret hela tiden då billiga produkter innehåller så mycket salt att håret lyckas bli smutsigt hela tiden.
Nu hoppas vi att dessa är mycket bra, jag har tagit de som passade mitt hår bäst iallafall.

Shampo 189:-
Balsam/Hårinpackning 249:-



Nu ska jag plugga parkeringsskyltar, fick låna en bok ifrån trafikskolan idag på skyltar jag inte hade med i min bok av någon konstig anledning, känns ju bra .. helt plötsligt fick jag massor att göra, då man måste lära in varendra skylt eftersom alla skiljer sig åt .. och alla dessa tilläggskyltar. dö.
Hörs nog sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0