SÖNDAG

Det har blivit mycket festande på senaste nu ..
I fredags på avslutningsdagen så skulle jag försöka ta mig hem på något sätt och ringde min bror, min bror svarar och talar om att han sover, besviket lägger jag på luren och skickar sms i stil med "okej, jag får åka hem själv då .."
Min plan var ju att han kanske skulle ta samma buss som jag.
Hur som helst så gjorde alkoholen sitt och 1 timme senare är jag på G igen och har glömt att min bror sover och sms bombar honom och frågar vilken buss han ska ta .. samt försöker ringa honom och kan inte förstå varför han inte svarar.
Ibland undrar man ju om man mår bra .. ;p

Nu ska jag krypa ner brevid babe, vänta på att tiden ska gå lite, sen blir det raka vägen till jobbet !
Slutar 9, kanske hörs då !
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0