SÖNDAG

Carro är och rider och det verkar dröja .. så hinner blogga lite nu innan hon dyker upp :) Blir ett litet random inlägg, hittade lite bilder i min fars kamera så.

Tänkte bara säga att coop forum faktiskt har en hel del fina saker .. har jag upptäckt nu sen jag började jobba där.
Köpte svarta tygskor och en väska där nu sist. Tror jag gav en hundring för skorna och tvåhundra för väskan, rätt överkommligt va ?



Måste säga också att det lönar sig att städa .. hittade den här älsklingen! Trodde den hade blivit snodd eller att jag hade tappat den :') som jag har letat och nu bara ramlade den ur en hög med papper när jag rensade.


Hittade äve den här snygga bilden i pappas kamera 8) Jag, brorsan och Melba såg på film igår!
Fråga inte vad calle gör med handen, för det vet jag inte ..
En stund efter bilden är tagen snarkade jag fint i soffan brevid ..
  

Nu ska jag kasta i mig lite käk innan jag blir hämtad ! Hörs nog imorn då, om jag inte kommer på något att blogga om senare, för som ni märker nu har jag sån jävla mbloggtorka att det är helt sjukt. Har verkligen ingenting att skriva om.
 
kram på er!

Kommentarer
Postat av: sannaa

kul att man aldrig skulle kunna ha våran hamster så:(

2009-06-21 @ 18:46:58
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0