SÖNDAG



Skämmigt inatt. Jag & Claes tog en sväng med hans bil till västerleden, till donken. Vi tog drive in, eller Mc Drive, som dom kallar det, så jävla fult. Hursomhelst så skulle jag beställa en cheesburgare och claes sa högt och tydligt i den här beställningsautomaten "EN CHEESBURGARE UTAN LÖK OCH KETCHUP" . Länge fick vi vänta och så öppnade tjejen äntligen luckan, sträcker fram en påse och säger " sådär, en cheesburgare utan ketchup. Jag är dum i huvudet så jag vägrade såklart äta om det var lök på, och att pilla bort den, det verkade inte vara möjligt. Så får vi vänta ännu längre på att dom måste göra en ny, undra hur glada dom blev efter det .. för 10 spänn fick dom jobba trippelt. Jag är bara glad att jag satt halvt gömd i passagerarsätet fast lite synd om Claes stackaren som fick bråka massor med dom för att det skulle bli rätt (a)

Men tycker alltid Mcdonalds är sådär .. dom är så jävla stressade så dom knappt lyssnar på hälften av det man säger, men så blir det ju också fel sen ..

Nu MÅSTE jag verkligen stänga av datorn och fixa klart mig. :) PUSS

Kommentarer
Postat av: sannaa

Den bits fortfarande, är en jävla kamikaze, sjukt snabb & kan inte sitta still osv :( den är evil

2009-06-22 @ 15:08:30
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Joel

21:a junis I-lands problem. Bruden fick lök på sin cheeseburgare.

2009-06-29 @ 14:57:55
URL: http://vararminhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0