TISDAG

Haha så kul att titta på gamla bilder på sig själv. Man ser hur man har utvecklats och förändrats, sen ser man saker som fortfarande ser likadana ut, mina kinder tillexempel!
Mina mulliga gulliga bebiskinder som folk genom åren har nypt mycket i, och då syftar jag inte bara på alla gamla släktingar som nyper tag och mumlar något i stil med " vad stor du har blivit" utan även dom i min egen ålder :(
Därför blev jag brunett, för att mitt babyface blev ännu mer babyface med en blond kaluffs ovanpå huvudet !
Nae men nog med oviktiga tankar och funderingar !
Ska sova nu snart,

Idag har jag varit på frösunda vårdcentral och fått sista sprutan imot livmoderhalscancer, duktig som jag var klev jag upp halv 8 imorse på min lediga dag, trots att jag kände mig döds sjuk och cyklade iväg.
Sen åkte jag hem och sov 3 timmar innan clarre väckte mig med sms.

btw, bild bevis på feta kinder ! swwwweeet, undra om jag ens kunde öppna munnen ? den måste ha blivit rätt ihoptryckt där imellan melon kinderna.


GODNATT :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0