LÖRDAG

Det finns så många olika tillfällen i livet, då man möter en åtvändsgränd fast man hade hoppats på en öppen väg. Då man känner att det inte går längre, då det bara tar stop. Idag är en sån dag. Då gäller det att lyssna på det första som kommer upp i huvudet och gå efter det sen, blir det fel så så blir det. Men att hålla på att vela och vrida & vända på allt gör inte saken bättre alls, snarare tvärt om. Ändå är det så lätt att halka fel, i all förtvivelse.

Jag saknar dig morbror !

Förlåt för skitsnack, antar att ingen blev någe klokare på det där, men jag blev det faktiskt .. Nu är jag vaken efter min powernap. Nu ska jag fixxxa mig inför ikväll !
HA EN SUPERBRA KVÄLL ALLIHOPPA !
Ta vara på världens bästa veckodag nu !
Ifall jag lyckas hitta något fint att ta på mig så slänger jag kanske in en dagens outfit sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0