LÖRDAG

Kom precis på bara nu att jag missade medium på tv i torsdags .. det känns ju dåligt. Jag som skrev hundra lappar överallt så att jag verkligen INTE skulle missa det :(

Så kom på då att en kille i min klass snackade lite om det här med hur hjärnan fungerar, att den har svårt att uppfatta ordet inte ? undrar om det stämmer eller om det bara är något han själv har kommit på.
Så när man tänker , nu ska jag INTE glömma det där & det där, så glömmer man det lättare ?
hmm, hmm, låter ju långsökt, men kunde inte låta bli att tänka på det iaf.

 :( Hoppas minnet inte sviker nästa vecka !

Nu ska jag försöka få tag på carro & se om hon & jonathan ville med oss på bion ikväll eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0