LÖRDAG

Fick en bloggstund nu när simon duschar.
Snart ska vi åka till hans farmor & farfar .. tror jag iaf.

Hörde av min kusin Mathilda för någon dag sen att hon har lyckats lära sig att tycka om kaffe .. Förstår inte hur.
Hon har tränat och tränat med kaffe Latte så nu äntligen !
Borde försöka lära mig jag med snart, kan ju behövas sena plugg kvällar .. eller tidiga dö trötta mornar!
Undra om det lugnar nerverna ?
Vore skönt isf .. för jag får alltid ett slags inre hets när jag åker buss och folk kliver på och är aaaas sega, måste prata med chaufförren så att jag kommer försent till skolan, verkar vara allt dom vill .. att försena mig till skolan ! ( haha jag vet att det är mitt fel men iaf)
Sen alltid när jag känner att, nej nu kanske jag hinner till skolan. Så kliver någon dagisklass på .. suck.
Så kommer min lärare där sen med sin frånvaro lapp ..
gaaah ! uuurrs.

Nu blev han visst klar i duschen. hörs senare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0