LÖRDAG

Sitter hemma hos marcus med becca nu & väntar på lite folk & på att vi ska hitta på något, sitter och laddar lite smått ..
Var hos simons farmor & farfar förut idag och käkade lite, jag försökte äta så fint jag bara kunde, men grisade iallafall, tur att ingen var så uppmärksam på det iallafall haha 8)  Jag avslutade med att kliva på lök som simon spillt, myyyys. ;)
Men annars gick allt fint, och mys var det iallafall, med min pojk.

Mark (marcus) hade en mysig länk ..här. Heeeeelt sjukt vad man kan göra i photoshop egentligen.
Ful blir snygg .. tjock blir smal .. på några minuter. Urs fejk !

Nu ska vi till hemköp till att börja med iallafall ..
Vad ska alla göra idag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0