MÅNDAG

Jag har en viss tendens att försova mig, vilken tid jag än börjar .. så måste jämt stressa .. och springa till bussen.
Och går jag upp i tid så får jag ändå stressa på slutet, för då gör jag morgon sysslorna mycket saktare istället ..
Jävligt irriterande. och jag vet verkligen inte hur jag ska kunna ändra på det, det verkar vara totalt omöjligt ..
Så får hoppas att jag har ett starkt hjärta, annars kanske jag får en hjärtinfarkt en vacker dag.

nååågon som känner igen sig lite grann ?

nu ska jag köra bil, plugga, äta och sen träna med krille :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahah ja är exakt likadan. Kan gå upp två timmar innan lika gärna som en halvtimme typ ja kommer ändå alltid några minuter försent haha. och jag bor fan närmast skolan av alla i min klass o d ändå ja som alltid kommer in i klassrummet när vi redan börjat 8)

2009-03-30 @ 22:10:19
URL: http://bulleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0