MÅNDAG

Håller på att somna .. är så sjukt trött, längtar efter att få sova i natt :)
Imorn vette tusan hur det blir, lackar på chris & razi :( Inte får man någon bra update där inte, så funderar på att ta en dag hemma i sängen & sen åka ner till körskolan om jag orkar det ..

haha, dagens händelse idag på bussen, jag råkar somna, sover gott i 10 min innan jag med ett ryck vaknar upp & ser 3 småkillar som står och gör miner åt mig ;o När dom går av sen bankar dom på rutan och lipar, och vad gör jag, snart 18 år & as omogen, jo jag lipar tillbaka såklart :(

Nu ska jag vänta på kvällsmat, sen krypa ner i sängen.
Får se om jag hinner blogga mer.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Jasså satt du på bussen elr :D haha ja vill ju ha typ min hårfärg till sommaren, och så hade jag världens gulligaste utväxt 8) så fick bli lite slingor för att fixa till det! :) <3

2009-03-03 @ 00:30:43
URL: http://bulleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0