MÅNDAG

Världens värsta natt .. vaknade & hostade flera gånger, så var tvungen att gå upp 5 imorse och göra te ..
Nu sitter jag och halvsover i skolan, har precis haft prov & matte.


Min lärare har precis tvingat mig att göra nån enkät på internet om våran skola .. och hon tyckte att jag skulle vara så positiv som möjligt, för att hon ville att våran skola skulle vinna mot rekarnes ? Funderar dock på hur det skulle gå till ? Med tanke på att rekarne faktikst är bättre än våran skola,

Rekarne har inte as vidrig mat som vi har på rinman ..
Dom har antagligen bättre lärare, vi på teknik har iallafall fler dåliga än bra ..
Dom har ett snyggare utbud av killar (a) Iallafall en viss simon i samprogramet ;) eller vad säger du ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0