MÅNDAG

Nu har jag lyckats göra en header, själv ! jag är stolt, dock fick jag fråga sanna lite om hjälp, det tackar jag för :)
Vad tycker ni ? kom igen nu oxå & ge mig lite negativ eller positiv feedback.

Jag & michis har haft det riktigt mysigt idag,
Stan en supersnabbis först, sen hem till mig, klippt varandra, jag har fått håret tonat & sen har vi käkaat. Samt snackat en hel del skit.
Klippbilder & sådär här ..

    
VÄRLDENS BÄSTA MICHAELA !
Undra om du ens vet hur mycket jag tycker om dig ?

Kommentarer
Postat av: sannaa

jag tycker det blev bra! :)

& vad söta du och michis är - älska tröjorna!

2009-03-10 @ 08:35:49
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: mixi

Du är så jävla bäst Emilia, I love You

2009-03-10 @ 08:56:46
Postat av: frida hammar

Vart är tröjorna köpta? :) skit fina!

2009-03-10 @ 17:11:01
Postat av: Emilia

svar till frida,

tack!:) tröjorna är köpta i canada.

2009-03-10 @ 17:29:25
URL: http://eeemilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0