SÖNDAG

Börjar bli sovdax nu .. skola imorn. ska bli underbart härligt. inte ..
Ledig på tisdag iaf (elr?) :D

Mamms har varit snäll mot mig nu idag när jag varit ledsen över att min andre förälder beter sig som han gör ..
Hon har gett mig pengar nu till träningskort & klippning elr tygskor. ( mamma tror att man kan göra någon glad genom att ge den presenter & så, och haha, det funkar, lite iaf) Sen har hon kramat mig mkt & typ frågat hur jag mår 38 ggr . Sen nu gav hon mig en bok, har någon annan läst den & kan ge mig en kommentar om den?
Huvudpersonen är 14 år ? Känner mig lite för gammal för den kanske .. men man vet ju inte. Värt ett försök iaf.



Nu ska jag sova!
GODNATT & SOV GOTT ALLIHOPPA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0