TISDAG

Nu har jag sovit och pluggat .. och kollat på den ena filmen efter den andra. (chocolat & Bringing out the dead, dom som var värda att nämna)
Ringde sjukrådgivning & dom tyckte bara att jag skulle fortsätta äta min allergi medicin som jag inhandlat igår för att se vart det ledde ? Det med allergi mot kärnfrukter verkar bara vara just nu den här årstiden i samband med pollen eller vadå? Jag glömmde allt tanten sa, direkt när vi la på, eller så var jag bara inte vaken när jag ringde . äsch,

Imorn har jag muntligt i svenska .. och prov i data. Känns peppande ..

Har funderat lite nu på hur det var förut innan jag skaffade comviq kompis .. skulle aldrig kunna tänka mig att vara utan det nu, bäst bäst bäst ! förutom när man träffar på dom som inte har comviq då .. då försvinner pengarna rätt fort .

sååå people, skaffa ! The best you can get, hedersord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0