TISDAG

Jag tycker inte om den här sajten, vi läser allt på engelska där, om datorer, och nätverk & ipadresser & jag vet inte vad, sen har vi prov. Det ända bra är nog att man lär sig en del engelska ..



Nu har jag matat min hamster med rått, kött .. äckligt som fan. Men Becca sa att man skulle göra det & det stod nåt om det på nätet oxå så .. Dom verkar kunna äta vad tusan som helst, fanns typ en hel lista med saker .. yoghurt, spagetti, russin, spindlar(!) , välling, kattmat .. (spindlar blir det nog aldrig på menyn iaf, eftersom jag hatar dem !)

Imorgon har jag sovmorgon, till 09.10 .. skolan är så snäll, när dom väl ger sovmorgon så får man 40 min ? shysst !
Sovdags nu, förlåt för tråkig uppdatering idag, men idag har inte så mkt hänt & man kan ju inte alltid vara på topp ..
GODNATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0