TISDAG

Vad sägs om att facebook ordnar om sin design igen .. den dom kom med nydligen är ju inte så himla najs, eller vad tycker ni? Börjar ni vänja er ?

Jag saknar våran båt så in åt .. ja jag vet inte vad, det räcker inte ens att svära. Jag säger våran båt. Fast den inte är våran längre .. Men jag saknar att vara ute på havet. Jag saknar att vara liten igen. Har aldrig känt något så starkt.
För jag är så himla förvirrad just nu. Vill bara bort. Eller att någon fattar alla beslut åt mig, och att det här bara går över och glöms bort. Borde sova kanske .. blev ju inte så mycket sånt inatt.
 GULLINA!

Nu skriver jag nog inget mer ikväll. Så sov gott alla ! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0