TISDAG

Sara & jag släpade med varandra till körskolan idag ! pust, äntligen ! Fastnade där i 2 timmar.
Dock funderar jag på att aldrig kliva in i deras fikarum igen illafall ..
Där fanns .. kakoooor .. och en drickaapparat som genom att man knäppte med fingrarna kunde trolla fram allt man bara önskade , suuuck.
Bli frisk så man kan träna kanske ? vore trevligt.

Har en tid nästa onsdag (alltså inte imorn) hos öron-näsa-hals doktorn .. eftersom jag alltid är sjuuk.
Blir lycklig när jag tänker på att onsdag morgon är en av dom få sovmornar jag har, och mamma lyckades boka in just den dagen till mig, på morgonen. äsch. bita ihop. Som min lärare alltid säger åt mig ..


Svar till frida hammar , tack :) & tröjorna är köpta i canada .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0