TORSDAG

Fick skjuts hem från simon nu, av honom själv, duktigt pojke :)

Sitter & lyssnar på musik nu & hostar .. dag 2 som as hes idag !  Känns förjävligt, låter som en man :(
Jag har hostat & hostat i hopp om att det skulle bli bättre, till vilken nytta då? nu känns det som halsen blöder istället.
Men mamma köpte isglass till mig idag, det funkade riktigt bra faktiskt !

Nu ska jag sova, klockan är aaaasmycket !
Mycket ledsen för dålig uppdatering idag, men har inte varit hemma ..

Måste berätta en söt sak bara, som har hänt mig själv en gång förut .. jag råkade öppna toadörren idag när någon glömmt låsa, det blev lite smått skämmigt när jag fann någon där på sitsen.. :(

GODNATT ALLA SÖTA LÄSARE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0